מועמד ש"ס לראשות אלעד: "אני כפוף לרבנים ואכבד כל החלטה"

    אבי יעקב 2 Comment on מועמד ש"ס לראשות אלעד: "אני כפוף לרבנים ואכבד כל החלטה"

    סגן ראש עיריית אלעד, יהודה בוטבול בתוכנית 'עניין מקומי': ,אני בשטח רואה את הדברים אחרת. יש גם קהילות חסידיות שתומכות בי. גם בפעם שעברה היינו אמורים לנצח, אבל היה מי שעתר לבית המשפט כנגד גדולי התורה. לש"ס יש רוב יצוק של 50% בעיר, הסכם עם 'דגל התורה' ועוד תומכים רבים"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועמד ש"ס לראשות עיריית אלעד, סגר"ע יהודה בוטבול ב'עניין מקומי' בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "בעזרת ה' אנצח את הבחירות לראשות העיר. בבחירות הארציות ש"ס קיבלה בעיר בסביבות 50%, זהו בסיס יצוק שלראש העיר ישראל פרוש אין".

    "מעבר לרוב שיש לנו, יש לנו הסכם חתום עם דגל התורה. גם האמירה שלכם שפרוש סגור עם הדתי לאומי ועם ברסלב, אני מהשטח רואה את הדברים אחרת. יש גם קהילות חסידיות שתומכות בי"ץ סגן ראש עיריית אלעד, יהודה בוטבול הדגיש: "גם בפעם שעברה היינו אמורים לנצח, אבל היה מי שעתר לבית המשפט כנגד גדולי התורה. זה לא שישראל פרוש ניצח, אלא בית המשפט פסל מועמד מוביל".

    "מזכיר שבקדנציה שעברה, תוך 48 שעות אחרי שבית המשפט פסל את פינדרוס, המועמד שלא היה עליו קונצנזוס הביא 44%, זה אומר הרבה, בוודאי אם יתמודד מישהו מהשטח. אני בעירייה יום יום והזרם של התושבים שנעזרים בנו, זו המתנה הגדולה ביותר שיכולה להיות לי".

    לגבי הפיצול בדגל התורה בעיר: "לפני הבחירות לכנסת אמרו שיהיו כאלו שלא יצביעו למפלגה חרדית. בסוף הציבור ממושמע לגדולי התורה" סגר"ע אלעד, יהודה בוטבול התייחס לדיל ארצי אם ייחתם בכל הארץ: "בראש ובראשונה אני איש של ש"ס, אני כפוף לגדולי ישראל ואכבד כל החלטה".

    "נכון שבהתחלה היו קצת פילוגים בין הקהילות הספרדיות באלעד. בתחילת הקדנציה שלי התעקשתי לעשות את החיבורים, אני יכול לומר שאני מסמן וי גדול על זה. לברק צברי היה הסכם עם דגל התורה בבחירות האחרונות, ודגל התורה עלתה ב-500 קולות בסך הכל ואני לא חושב שזה דווקא קולות התימנים שהתחייב".

    האזינו



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חחחחחחחח
      בחיית רבאק, אבוטבול זה לא מועמד שיכול לנצח את פרוש. הכל משחק כדי להישאר מועמד אטרקטיבי ולקבל את הסגנות.

      1. כמה משכורת מקבלים על סגן ראש עיר בשכר?